Sunday, May 10, 2009

abah....

aku sedih....selepas doc nak jumpa anak2 dan keluarga kepada abah,....berlinang air mata.....pilu rasa hati...doc memberitahu selepas abah diteropong dan disahkan 80% kanser paru-paru dan telah merebak sikit ke hati...pada mulanya sebelum sampai ke pengetahuan abah, nak jugak dia berbual, ketawa....selepas dia tau penyakit nya,...bila kami datang dia buat2 tido dan x paling kan muka ke arah kami...sedih hati saya...cuma x sampai hati nak jatuhkan ke bumi air mata yang berlinang....
dia mendiam kan diri....dia macam hilang semangat diri.....x sanggup nak tngok dia yang semakin kurus...x der selera nak makan....aper lah yang di pikirkan dalam hati dia bila keadaan macam nih....takdir menentukan segalanya.....kini keadaan dia lebih parah....menyayat hati...nak tunggu pakar dari k.l pon x tau lah bila...inilah penyakit yang secara mengejut datang...sampai kat hospital jer mesti tngok mata abah bengkak mcm menangis bila kami dah balik...kesian abah...bersama-sama doakan dia semoga tabah untuk menjalani kimo teraphy

4 comments:

imayo said...

tabahkan hati jah..aku faham perasaan seorang anak..aku doakan ayah ko diringankan dugaan ini..dipermudahkan urusan..ko selaku anak harus beri byk semangat padana..jangan biarkan dia melayani perasaannya sendiri..jagalah kesihatannya..amin

Anonymous said...

tabahkan hati jah..aku faham perasaan seorang anak..aku doakan ayah ko diringankan dugaan ini..dipermudahkan urusan..ko selaku anak harus beri byk semangat padana..jangan biarkan dia melayani perasaannya sendiri..jagalah kesihatannya..amin

deedaa.jijah.linda said...

t.q friend

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Tabahkan hati Puan ...
Isnin lepas salah sorang kenalan saya di pejabat meninggal jugak..