Friday, January 9, 2009


inilah antara org2 kuat majlis....
alhamdulillah semuanya selesai....

6 comments:

imayo said...

jah..aku xlupa kenduri abg ko..anywei taniah dpt kak ipo..sian ye ko mesti tonggang langgang jadi mak andamke?huuhu..
kawen ngan anak raje ke?kuneng g2..hukhuk..

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Nampak macam kurus sikit la Puan Jijah.
Maksu orang-orang kuat tu apa yea?

Cheers...

hafiztahar said...

BILA NAK BERANAK KO NEI TAK SABAR NAK KASI DUIT RAYA KAT ANAK KO

deedaa.jijah.linda said...

kuning tu sebab mak aku nye hajat....aku lah mak andam....
ok x?

deedaa.jijah.linda said...

abang malin...
jah nampak kurus ker?..
tu pon dah gemok...
nanti jah ltk gambo yg lg kurus berat mencecah 75kg dr 90kg...
hehhehe

deedaa.jijah.linda said...

apis...jangan sampai aku beranak pinak x larat ko nak bg duit kat anak aku...
lom ader rezeki lagi...kalau boleh di beli kat pasar dah lama aku beli...
hehehhehe